محمدرضا سعیدی؛ حسن فارسیجانی؛ فریده حق شناس کاشانی
دوره 10، شماره 4 ، اسفند 1401
چکیده
تولید در کلاس جهانی یک بحث با اهمیت در زمینه مدیریت تولید است. شرایط پرشتاب و پرآشوب کسب وکار در دنیای امروز باعث شده است که بسیاری از موسسات تجاری که در بازار حیطه فعالیت خود دارای جایگاه ویژهای بودند، ...
بیشتر
تولید در کلاس جهانی یک بحث با اهمیت در زمینه مدیریت تولید است. شرایط پرشتاب و پرآشوب کسب وکار در دنیای امروز باعث شده است که بسیاری از موسسات تجاری که در بازار حیطه فعالیت خود دارای جایگاه ویژهای بودند، در شرایطی قرار گیرند که رقبایی از دورترین نقاط دنیا موجودیت آنها را تهدید کند در حالی که با رشد فناوری اطلاعات به سختی میتوان حیطهای برای عملکرد یک سازمان متصور شد. سازمانها به منظور دستیابی به مزیت رقابتی در سطح جهانی باید بتوانند در سطح جهانی باهم رقابت کنند. عوامل مختلفی در پیاده سازی تولید در کلاس جهانی در سازمان نقش دارند که در نظر نگرفتن هریک از آنها میتواند منجر به شکست در پیاده سازی تولید در کلاس جهانی شود.یکی از پدیدههای نوین و بحث انگیز در جوامع صنعتی و سازمانهای تولیدی امروزی، نحوه دستیابی آنها به کلاس جهانی و ارائه محصولات و خدمات در این سطح است.