اکوانی، سیدحمداله، شفیعی سیف آبادی، محسن (1394).معرفت دینی و تأثیر آن بر مفهوم آزادی در انیشه امام خمینی(ره)، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه انقلاب اسلامی، سال چهارم، شماره 15، صص 45-64.
باقری، خسرو (1382). هویت علم دینی، تهران: سازمان انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
پایگاه نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ،مقام معظم رهبری ( 1368-1389). khamenehi.ir
حسرتی، مصطفی (1385).مقدمه ای بر روش کیفی نظریه سازی داده بنیاد، فصلنامه زبان و زبان شناسی، سال دوم، شماره 3.
دانایی فرد، حسن (1384). تئوری پردازی با استفاده از رویکرد استقرایی: استراتژی مفهوم سازی تئوری بنیادی. دو ماهنامه ی علمی پژوهشی دانشور. دانشگاه شاهد سال 12، ش 11.
رازی، فخرالدین ابوعبدالله (1420). مفاتیح الغیب (تفسیرکبیر)، بیروت: دار احیاء التراث العربی.
درخشه، جلال (1388). بازتفسیر مفاهیم دینی و تأثیر آن بر شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، نشریه دانش سیاسی، صص 87-121.
سجادیه، نرگس (1394).نقد و بررسی رویکرد سواد اخلاقی از منظر عاملیت انسانی، مجله پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت، سال5، شماره 2، صص 109-88.
سرینی، واسولو (1387). سواد رایانهای و اطلاعاتی: چالش های پیش روی اطلاع رسانان مدرن در آستانه قرن بیست و یکم، ترجمه حمید رضا جمالی مهموئی. پیام کتابخانه، دوره نهم، 62-66.
سعیدی شاهرودی، علی، مرادی، عزیز مراد، (1395). بررسی و تحلیل نفوذپذیری انقلابهای توحیدی، فصلنامه امنیت ملی، سال ششم، شماره بیست و دوم، صص 84-61.
صلواتیان،سیاوش، حق وردی طالقانکی، میثم، گودرزی، غلامرضا (1396). الگوی رهبری شهید سید مرتضی آوینی در فعالیت های رسانه ای، فصلنامه مدیریت اسلامی، سال 25، شماره 4، زمستان، صص121-95.
عامری، محسن (1398). سواد انقلاب اسلامی، قم: انتشارات جهاد دانشگاهی.
مبینی، محمد (1395). طراحی الگوی اسلامی- ایرانی مدیریت جهادی در راستای عینیت بخشی امالقرای جهان اسلام،فصلنامه مدیریت اسلامی، سال 24، صص 160-137 .
محمدی، یدالله (1380). انقلاب اسلامی: ایدئولوژی، مفاهیم و کارکردها، فصلنامه مصباح، صص 6-40.
مشیرزاده. حمیرا (1382). نگرشی اجمالی به نظریههای انقلاب در علوم اجتماعی: انقلاب اسلامی و ریشههای آن، قم: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، ج1.
مطهری، مرتضی (1379). بررسی اجمالی نهضت های اسلامی در صد سال اخیر، تهران: صدرا.
نوروزی، خلیل؛ باقری کنی، مصباح الهدی؛ آزادی احمد آبادی، جواد؛ نوروزی، محمد (1391). ارتقای قابلیت های پویا در دانشکده های مدیریت جمهوری اسلامی ایران ، مورد مطالعه: دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع). نشریه مدیریت در دانشگاه اسلامی. ش 3 ، صص423- 446.
Strauss, A. and Corbin, J. (1998), Basics of Qualitative Research: Grouned Theory Procedures and Technique (2nd Edition), Sage, Newbury Park, London
Peters, R.S. and Hirst, P. (1980). The Logic of education. Blackwell: London
Martin,Patricia Y.& Turner, Barry A. (1986), Grounded Theory and Organizational Research, The Journal of Applied Behavioral Science, 22(2)
Herman, B. (2007). Moral literacy. London:Harvard University Press, 302-313