نقش شبکه‌های اجتماعی در مصرف گرایی زنان و جوانان
نقش شبکه‌های اجتماعی در مصرف گرایی زنان و جوانان

علی باصری

دوره 11، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 9-36

چکیده
  مسئله؛ امروزه ارتباط و پیوندهای اجتماعی در بستر فن‌آوری ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی مجازی، سرعتی شگرف به خود گرفته و زمان و مکان را در نوردیده است. جوانان که نقش‌آفرینان اصلی و پیشتازان این موج هستند ...  بیشتر
مطالعه تاثیر مدیریت محتوا بر سبک زندگی کاربران شبکه های اجتماعی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
مطالعه تاثیر مدیریت محتوا بر سبک زندگی کاربران شبکه های اجتماعی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

محسن جاوید تجریشی؛ محمدرضا مردانی؛ فرامرز فتح نژاد

دوره 11، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 207-230

چکیده
  گسترش شبکه های اجتماعی از طریق مشارکت موجب بهبود کیفیت زندگی می گردد. مشارکت اجتماعی در برگیرنده انواع مختلف کنش فردی و گروهی به منظور دخالت در تعیین سرنوشت خود و جامعه و تأثیر نهادن بر فرایندهای تصمیم ...  بیشتر
الگوی راهبردی مواجهه با منافع و آسیب‌های دیجیتالی شبکه‌های اجتماعی بر مبنای دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی
الگوی راهبردی مواجهه با منافع و آسیب‌های دیجیتالی شبکه‌های اجتماعی بر مبنای دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی

ایمان عرفان منش

دوره 6، شماره 12 ، بهمن 1397، ، صفحه 9-37

چکیده
  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم به منزلۀ معدن طلا و هم به مثابۀ میدان مین هستند. به منظور وحدت رویه و موضع گیری هوشمندانه میان مسئولان نظام، لازم است که الگوی راهبردی کلانی در مواجهه با کلیت فضای مجازی ...  بیشتر