ارزیابی مسأله خانواده با محوریت نقش زن در سند ملی آموزشی 2030 یونسکو
ارزیابی مسأله خانواده با محوریت نقش زن در سند ملی آموزشی 2030 یونسکو

مریم سلگی؛ سوده کریمی

دوره 8، شماره 1 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 267-298

https://doi.org/20.1001.1.23225645.1399.8.1.11.1

چکیده
  رهبران کشورهای عضو سازمان ملل متحد، در سپتامبر 2015 متعهد شدند تا اهداف دستور کار جهانی توسعۀ پایدار 2030 را در سیاستگذاری کلان ملّی خود مد نظر داشته باشند. آموزش هدف چهارم این دستور کار می­باشد. از جمله ...  بیشتر